2009. november 29., vasárnap

hűűű, te meg hogy?!

na csak annyi, hogy tegnap elmentem a szallagavatóra és de jó is volt meg szép, és az ember akarta vagy sem kíméletlenül nézhette, az előtte ülő lánynak hullik a csillám a hátáról és ki-ki villan a comb fixe a kis hurkás lábain (de gonosz is vagyok!!) de minden lány csinos volt és hűű de boldog én meg odafelé elzúgtam a buszmegállóban majd a dolgokat tetézve lefejeltem a busz ajtót és a Mocsok sofőr kiröhögött!
ruhatáraztunk kisebb kavarodással és nekem 1 kiadós rosszulléttel meg az a hülye radiátor is megégetett meg úgy mostanában akkora kelekótya vagyok... beteg kelekótya mert hazaértem és belázasodtam ahogy azt kell és ma nem nagyon keltem fel és idióta sorozatokat néztem amiben huanita elhagya carlost, ill 1 hülye gyerek elnevezi a hónalj szőrét gordonnak. úgy kb ennyi majd a 4.-5.ei szalagavatóról lesz bővebb beszámoló



ígérem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése