2009. július 8., szerda

Felejthetelen VOLT!

Csak kezdés képen elmesélem mi is történ a 2009-es volt fesztiválon az én szemszögemből:).

szerdán juli1. én reggel korán05:50 indultunk Annától ki a keletibe ahol Marci már várt minket.
Fáradtan szívtuk magunkba a napi első nikotin adagunkat majd lemásztunk megvenni a jegyünket onnan visszamásztunk keleti elé ahol a szerencsésen otthon hagyott jegyemet megkaptam a szüleimtől. Vonatra száltunk és helyet találva citromos radlert ittunk meg valami porkávészerüt Hidegvízből a Marci...aztán 2es számú büzrúd tartalmával a tüdőnkben megérkeztünk Győrbe és ott majdnem nem szálltunk át de aztán sikerült az átszállás onnan Sopronba jött a fuvar azzal fel a Lövér campingbe ahol sátorállitás onnan betámadni a boltot ami kurva messze a campingtől. Chips-Csoki evészet, Sörözés és közben nikotinolni a tüdőt... Visszamászni a Campingbe Kutyázni aztán Marci Drága Kis öccsét megtekinteni gitározás közben onnan The KOLIN<3nemkicsitjóóó.jelentkezet class="blsp-spelling-corrected" id="SPELLING_ERROR_34">következő számunk a plázapicsákról szól h Márk szavaival éljek:P!
Nagyszinpad:30Y és kurvajóóó tombolás, Ölelkezés meg 1 kaptam kis vidámságot is srácoktól akik rohadt jó fejek:D kaptak cserébe HP-t úgyhogy senkinek nem sírt a szája:) aztán a koncert végén Anna a sétálva hányás kifejlesztése után aludni tért én meg csak reméltem h nem hányja össze a sátramat és visszaindultam Franz Ferdinandra tombolni de a koncert felélnél elfogyott a tüdőm ezért felkerestem a Marcit és leültünk a koncert mellé sörözni... Onnan Marci lelépett valami hörgős metálra én meg MR2 színpad és Heaven Street Seven első sorban egyedül de kurvajó kivéve a csaj a visitós hangjával a hátam mögött... Aztán holt fáradtság és hatalmas nikotin fogyasztás után elmentem aludni...

2.a
Mindenki azt hitte hogy délig fogunk aludni de már sajnos kora reggel rohadt meleg van a sátorban ezért 9kor már fel voltunk ébredezve és lementünk boltba cigiért meg energia italért és persze kellet a reggeli mellé a keksz is úgyhogy állati fura reggeli után vissza Camping és zuhanyzás alig folyó vízben ami hidegségéből ítélve 1ből az antarktiszról jött... aztán csak sör és csupa értelemtelen dolog gyros és hotdog többek közt...na meg a cigi és cigi emberke készítése pohárból szivószálból és csikkekből. aztán mint erős kezdés 19:00kor KAUKÁZUS tombolás, levegőt alig kapás bemelegítésnek ugrálás, mindent üvöltve éneklés:). Aztán jött az igazi tombolás a KISPÁLON:D és abszolút megázás és Miki aki csak volt és jó volt:D. Kispál után céltalan kovájgás Annával majd inkább elmásztunk aludni ahol meglepve tapasztaltuk hogy nézd a nap közben meghalodott hangyák akikkel teli volt a sátor újraéledtek és imádnak minket csipkedni:(

szomorú vagyok h csak ennyit lehettünk lent:(

maradandó élmények: kedvenc Jegyellenőr srác,Hangyák,HP,sétálvahyányás,mosolygós srác kolinról, dögmeleg, hajvizezés, visitószuhanyzásá,sör, és szétüvöltött hangszálak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése