2009. július 11., szombat

készülödés

Igen,Igen holnap...indulok Felcsútra edzőtáborba... várom... kicsit kemény lesz a dolog de remélem h bírni fogom...A program is elég durva lesz bár nem tudom, hogy ezt igazából a többiek mennyire tartják hisz én most megyek először...Majd meglássuk. Ma sokáig aludtam aztán kidöglöttem a fűbe napozni, és olvasni most meg Pakolnom kéne de nem nagyon sok kedvem van hozzá inkább írok bár nem sokan olvassák mit írogat az a szerencsétlen hülyegyerek aki én vagyok de azért én még írok...szánalmas... Na de visszatérve az edzőtáborra még elő kell varázsolnom 1-2 dolgot pl. a sátram meg a hálózsákom na meg egyéb dolgok. Boldogatalan is vagyok mert nem vihetem magammal a DC-cipellőmet mert megsínylette a voltot meg a sarat és nagyon rémisztő állapotban van szegény kis szívem...De viszek helyette vagy 8 másik párt. Jó idő lesz elméletlieg de ki tudja reméljük becsúszik valami kis eső is főleg a reggeli futás közben esne majd jól. Nem nagyon tudom h mire számítsak de remélem h jó lesz bár sajna a Marcipanda nem jön így majd nem mondhatom, hogy viduljatok állatkáim mert csak a Nyuszi meg a Csacsi lesz ott és így majd még világuralomra se fognak majd törni ez az én formám... Na de ki is lesz az aki az edzővel megy le? háát én ki más? Hülyén fogom magam érezni e miatt sztem de talán túlélem a dolgot:D Igazából azért is várom a dolgot mert sok olyan ember lesz ott akit nagyon szeretek és majd együtt fogunk tudni szenvedni remélem. Az meg tuti hogy le fogok fogyni , és eddig ez ígérkezik a legjobb dolognak az egészben:D. Úgyis azt szeretném hogy úgy dobáljanak mint azokat a sovány lányokat a HAIR-ben. Aztán meg nemsokára szülinapom van pontosan 17.én és nem akarom azt a körben állós feldobálós cuccot mert az elég kaksi lehet bár nem hiszem hogy túl nagy nehézséget okozna a feldobálásom de azért elég kellemetlen lehet és nem akarom. mert nem olyan mint a HAIR-ben ott szépen dobálják a lányokat és nem úgy ahogy engem fognak. Szülinapom alkalmából vettem magamnak 1 hippigatyót ami rohadt jól néz ki és sztem abban fogok majd lemenni mert olyan kényelmes na meg gyönyörű is az 1. napra kiválóan alkalmas lesz mert akkor még nincs edzés és így nem lesz bántva. Rakok 1 csengőt a fekete Cipellőmre hogy csilingelhessek kedvemre:D viszek vagy 8 kendőt csak nem tudom hogy minek hissz ott úgyis csak kontyba fogom hordani a hajam... Felcsút végén átvonatozom Tatára és nagyon várom mert már 10 éve járunk oda. Na meg ott lesznek Andiék meg olyan emberek akiket már rég nem láttam:) és imádom a fejüket mert jó arcok na meg ott igazán forma mindenki és jó lesz. Tartok 1 sweet16 bulit és elmegyünk ez alkalomból palacsintázni este meg iszunk nem máshol mint a focipályán:D. szeretem azt a helyet és már szerencsére nincs sok hátra addig hogy újra ott lehessek^^. Na mára befejeztem a dolgot mert már tényleg el kell kezdenem pakolni úgyhogy elhagyom a gépet és elkezdem bömböltetni a zenét és közben énekelve fogok pakolgatni. Végszónak pedig majd sétálgatok és szivárványokat szórók az égre:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése