2009. október 14., szerda

ittottmessze


Jójó azt hiszem hogy ma csak annyi érdekes történt hogy 2ésfél órát ültem az IKEAban és közben kisgyerekeknek grimaszoltam üvegre nyomott arccal meg kommunikációt tanultam mert kb az egész rohadt osztály karót irt és most lessz javítás én meg nem akarok karót tartom az átlagom:) na meg találkoztam a Lolkámmal és jajj de imádom azt a lányt:D és még a suliban kaptam vidám kártyát DVP-n:) csak az nem teccet benne hogy ugye Lujzi és mien jó barátnők és csak a vidám kártyát kapom.... valami jobbat vártam volna... így jártam ja és holnap egészségügyis cucc tanításno suli szal gó country és nagyszülöök (csak még azt nem tom hogy mit fogok ott csinálni) ja meg hideg van/lessz de majd kitalálok valamit:) Imádom a Hockeyt halgassátok ti is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése