2009. október 28., szerda

ősziszünet

csak hogy valami egyvelegfélét is írjak kissé szó fosás szerű cucc ha kímélni akarod magad akkor ne olvasd el!!!!

naszóval az egész kezdődött 1 szar gólyabállal legalábbis én nem éreztem magam túl jól...aztán meg Gáborékkal 1 nagyon jó ivászatall meg ugye sajnos esett is szal az igen szar volt de az már jó volt mikor felmásztam a parkszinpad tetejére először úgy hogy nem a Gábor kicsi kacsóját fogtam közben:D helyette bejátszottam 1-2 aggódó hátranézést Csabi felé hogy mikor akar visszazuhanni és kitörni a nyakát a szar romos lépcsőn ennél már csak az volt viccesebb hogy nem tudta felrakni a lábát az ablak magasságáig én meg már kinn voltam a tetőn és csak röhögni tudtam. aztán még lefelé út is elakadt a drága de hála az égnek nem halt meg szar lenne nélküle ....

aztán otthon döglöttem 2 napot mert utálom a szüleimet!!!

vasárnap meg drága kis lelkitársam elrángatott istenhátamögé hogy ugyan csak most vannak fenn Pesten és hogy ez mien ritka alkalom és hogy ugyan meggyek már el halál faszára csak hogy 1 picit vele legyek én meg elmentem és kb 3/4-ed órát sikerült velük lennem(persze 4 órát utaztam összesen oda-vissza) de azért örülök hogy láttam őket:)
(L) Szilárd,Ati, Bubu, Isti, Kopi(L) aztán meg hazafelé összefutottam Tomiékkal a busz pályaudvaron és teqila meg VBK és hazafelé faltól-falig na azért jól éreztem velük magam:D azóta meg ááá itthon meg benn edzésen és Zizuval este sok beszélgetés meg úgy mindenkivel:) ja most meg fel van dagadva a bokám úgyhogy hurrá
novemberben összepontosító és sok hülye 1 helyen nagyon jó lessz :)

1 megjegyzés:

  1. sry h elrangattalak a halal faszara :P de jo volt teged latni :) azer megbocsathato ? :P
    mi is elmegyunk majd vmikor erted az istenhatamoge ... teerted megeri :) (R)

    VálaszTörlés